بیانیه چهارمین مجمع بسیج شهرستان شاهرود

در پایان چهارمین مجمع بسیج شهرستان شاهرود و با توجه به تحولات اخیر منطقه و جهان اسلام بیانیه ای قرائت شد که با تکبیر حضار مورد تایید قرار گرفت که متن آن به شرح ذیل است:

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا(103/آل عمران)

خداوند بزرگ را شاکریم برای نعمت های فراوانی که به ما ارزانی فرموده،بخصوص،امنیت،امنیت مهم ترین نیاز بشر است و اگر امنیت نباشد زندگی بسیار سخت و حتی غیر ممکن می شود.

آمریکای جهان خوار از آن طرف دنیا برای آزادی حیوانی و دموکراسی خودخواهانه غربی، لشکرکشی می کند و حال که مردم خود دارند انتخاب می کنند و ما شاهد انتخابات پرشور در سوریه، افغانستان و عراق هستیم. کشورهای غربی برای جلوگیری از اراده مردم با استفاده از فریب خوردگان و پول کشورهای بی ریشه و جدا از مردم در منطقه، در صدد مبارزه با رای مردم برآمده اند و با ریختن خون آن ها هر جور که شده می خواهند جلوی بیداری اسلامی منطقه را بگیرند.

چندین سال است که جان و مال و ناموس سوری ها، افغان ها و مردم مظلوم عراق را به آتش کشیدند و فجایع و ویرانی های بی شماری را به مردم تحمیل کردند. کشتار و تجاوز و خلاصه کلام، کاری نبود که از آن ها سر نزند. ولی مردم با ایستادگی و تحمل رنج های بسیار و تقدیم هزاران جان عزیز دوباره کشور خود را تکه تکه باز پس گرفتن و با انجام انتخابات نقشه صهیونیستی-عربی بدخواهان را بر هم زدند.

جهان اسلام شاهد هجمه دشمنان و تفکر متحجری است که هر روز خون چندین انسان بی گناه بر زمین ریخته می شود. برای این خون خواران بی عقل، فرقی میان کودک و بزرگ سال، زن و مرد،پیر و جوان،شیعه و سنی ندارد،همه را می کشند به جرم آزادگی و اینکه تفکرشان با آن ها هم سو نیست. دین اسلام را آن گونه که همه می شناسیم، دینی پر از محبت است و دست گیری از همسایه و حتی دوست داشتن حیوان و حق قائل شدن برای آن ها بسیار سفارش شده، آن ها این دین پر از عشق و محبت را جوری دیگر تفسیر می کنند و از سر نادانی با نام پیامبر رحمت دست به جنایاتی می زنند که قابل تصور نیست. جهان شاهد این است که با تحریف اسلام انسان های بی گناه را سر می برند و تکه تکه می کنند و خود را مسلمان می دانند!!!

جنگ با گروه های تکفیری و بخصوص داعش، همانند جنگ با خوارج نهروان است و حال که علمای اسلام چه شیعه و چه سنی در عراق دستور جهاد داده اند تا این انحراف در اسلام ریشه کن شود و مردم مظلوم منطقه مرکزی اسلام از فتنه رهایی یابند نباید صدایی جز اتحاد شنیده شود و هرکس که اختلاف نظرات بین مذهبی دست بزند، منافق و در جرم این کافران بی دین قطعاً شریک است.

اقشار ایران اسلامی خود را در کنار مردم مظلوم و بی دفاع منطقه می دانند و با تمام قدرت و در چهارچوب روابط منطقه ای، به یاری ملت عراق خواهیم شتافت و بی اثر بودن تحریم ها را دوباره در گوش جهان فریاد می زنیم.

" ما بسیجیان و پیشگامان عرصه ایثار و شهادت با اشاره امام امت، تمام توان خود را نثار اسلام عزیز خواهیم نمود. به اسرائیل و آمریکا و همه همراهان شیطان اعلام خطر می کنیم، با قدرت و غیرتی عباس گونه آماده جهاد هستیم و هر لحظه که امام خامنه ای(مدظله العالی) دستور فرمایند این فتنه را محو و در کربلا، حسین(ع) را یاری می کنیم."     لبیک یا حسین(ع)






برچسب ها : اخبار سپاه شاهرود  ,